gemeente Steenbergen | Bedrijfshuisvesting

Artikel Bedrijfshuisvesting

Vestigen of verhuizen van een onderneming in de gemeente Steenbergen

Bent u in de gemeente Steenbergen gevestigd en denkt u aan verhuizen? Of wilt u juist uw onderneming vestigen in de gemeente Steenbergen? Wij informeren u graag over de vestigingsmogelijkheden in Steenbergen. Hiervoor kunt u terecht bij onze bedrijfscontactfunctionarissen. De gemeente Steenbergen zet in op het juiste bedrijf op de juiste plek.

Centrumgebieden en horeca

De gemeente Steenbergen kent twee centrumgebieden. Dit zijn het centrum van Steenbergen en Dinteloord. Deze centrumgebieden zijn uitermate geschikt voor detailhandel, horeca, kantoren en andere publieksgerichte functies. Daarnaast is er ruimte in onze andere kernen voor bepaalde centrumactiviteiten en horeca.

Bedrijfscontactfunctionaris Erik Verstrepen
Email: e.verstrepen@gemeente-steenbergen.nl
Telefoon: 06-27155393

Bedrijventerreinen

Binnen de gemeente Steenbergen liggen meerdere bedrijventerreinen gericht op verschillende sectoren. Bij de kern Steenbergen liggen de bedrijventerreinen Reinierpolder I, II en Reinierpark. Deze terreinen zijn gericht op het lokale mkb. Ook Dinteloord kent een mkb bedrijventerrein, namelijk Molenkreek. Daarnaast kent de gemeente Steenbergen het bedrijventerrein AFC Nieuw-Prinsenland. Dit bedrijventerrein is volledig gericht op bedrijven uit agrofood- en biobased sector.

Bedrijfscontactfunctionaris Rob Bartels
Email: r.bartels@gemeente-steenbergen.nl
Telefoon: 06-21327679

Meer informatie over AFC Nieuw-Prinsenland kunt u vinden op: https://nieuwprinsenland.nl/